Podsumowanie nr 2. Problemy ze zbieraniem odpowiedzi.
Swój plan działania opisałem w poprzednim wpisie. Znajdziecie go TUTAJ. W skrócie – zakładał on zebranie realnych problemów społeczności Firestarters i na tej podstawie stworzenie produktu lub usługi, która będzie odpowiadała na ich problemy.
Sprawy się jednak pokomplikowały, bowiem odzew był bardzo niewielki. Jedna osoba wypełniła ankietę. Jak trafnie przewidział Daniel, ebook nie był żadną zachętą. Postanowiłem więc podbić stawkę. Zaoferowałem poza ebookiem wartym 49 zł również 20 zł w gotówce dla każdego, kto wypełni ankietę. Kasa miała w domyśle iść z konkursowego budżetu wynoszącego 1 000 zł. Dodatkowo stworzyłem skróconą wersję kwestionariusza, która zawierała zaledwie 4 pytania. Wypełniła ją również jedna osoba.
Czas ucieka. Trzeba zmienić koncepcję. Rozszerzyłem grupę docelową, do której adresowałem ankietę o inne społeczności przedsiębiorców i… odpowiedzi się posypały. Nie jest to może dobra wiadomość dla Fire, ale chcę być całkowicie transparentny.
Zrobiłem to jednak na tyle późno, że w tym podsumowaniu niewiele więcej się wydarzy. Zbieram odpowiedzi, grupuję je, analizuję i w kolejnym tygodniu wybieram problem.
Czas coraz bardziej mnie ogranicza, dlatego wiele problemów przedsiębiorców muszę skreślić na starcie. Mimo to widzę, że odpowiedzi są bardzo ciekawe i kreatywne, co napawa mnie szczerym optymizmem.
Podsumowanie:
Zarobek = 0 zł
Wydatki = 0 zł
1 Komentarz
[…] poprzednim tygodniu miałem kłopot z zebraniem odpowiedzi do mojej ankiety. Dlatego rozesłałem ją również do […]