Praktyczny przewodnik po abonamentach InPost dla przedsiębiorców
Kurier w abonamencie dla biznesu
Firma InPost oferuje dziś branży e-commerce zupełne nową ofertę abonamentową. Jest to propozycja zarówno dla przedsiębiorców dopiero rozpoczynających swoją działalność w branży handlu internetowego, jak i dla tych, którzy w biznesie e-commerce działają prężnie już od dawna. Oferta InPost opiera się na wprowadzeniu jednej stałej umowy. Dotyczy ona zarówno przesyłek paczkomatowych, jak i kurierskich. Takie rozwiązanie wiąże się z wymiernymi korzyściami dla przedsiębiorstw. Przede wszystkim oznacza stałe wydatki na dystrybucję przesyłek. To z kolei przekłada się na stabilizację i bezpieczne planowanie kosztów w tym zakresie. Podkreślić trzeba, że niezależnie od tego, czy klient zamówi dostarczenie paczki kurierem pod wskazany adres, czy zamówi ją do paczkomatu, to cena nadania przesyłki mieści się w wybranym abonamencie. Co więcej, koszt każdej paczki ponad limit wynosi tyle, ile w cenniku. Dzięki temu unika się jakichkolwiek kosztów ukrytych. Warto dodać, w cenę stałego abonamentu wliczona jest również opłata paliwowa, a dodatkowo klienci mogą skorzystać z promocyjnych cen na przesyłki pobraniowe (COD). Poza tym przedsiębiorca może korzystać z darmowych podjazdów kurierskich zawsze, kiedy zajdzie taka potrzeba.
Oferta abonamentowa InPost dla firm
Abonament dla firm InPost to różnorodna propozycja, co sprawia, że każdy przedsiębiorca może wybrać dla siebie takie, rozwiązanie, które najlepiej odpowiadać będzie na jego indywidualne potrzeby i oczekiwania. Oferta dostosowana jest do różnych typów biznesu i poziomu ich zaawansowania. Firmy do wyboru mają 4 opcje abonamentowe:
- Abonament 150 – propozycja kierowana do wchodzących na rynek branży e-commerce (umowa na 24 miesiące).
- Abonament 300 – propozycja kierowana do sklepów internetowych na etapie dynamicznego rozwoju (umowa na 12 lub 24 miesiące).
- Abonament 600 – propozycja kierowana do prężnie działających przedsiębiorstw w branży e-commerce (umowa na 12 lub 24 miesiące).
- Abonament 1200 – propozycja kierowana do najbardziej aktywnych i doświadczonych firm e-commerce (umowa na 24 miesiące).
Podpisując umowę, przedsiębiorca ma gwarancję, że przez cały okres jej trwania cennik usług nie ulegnie zmianie. Oczywiście istnieje także możliwość zwiększenia abonamentu, jeśli zajdzie taka konieczność. Rozwój prowadzonego biznesu może wymagać zwiększenia możliwości abonamentowych. Warto tu dodać, że przedsiębiorca może również skorzystać z pakietów indywidualnych, a tym samym jeszcze lepiej dopasować ofertę do własnych potrzeb. Informację o tym, ile dokładnie kosztuje wysłanie paczki w ramach wybranego abonamentu, znaleźć można w szczegółowym cenniku na stronie internetowej InPost. Koniecznie dodać tu trzeba, że niezależnie od wybranego abonamentu umowę podpisać można online. Nie da się ukryć, że jest to rozwiązanie szybkie i bardzo wygodne dla przedsiębiorcy. Niezależnie od wybranego abonamentu dla firm InPost oferuje praktyczne rozwiązania dla sprzedawców korzystających z takich platform jak Allegro, OLX, Vinted, czy Erli. Użytkownicy Allegro skorzystać mogą z ze specjalnej oferty Allegro InPost Paczkomat 24/7. W ramach oferty paczki nie wykorzystują wybranego abonamentu i rozliczane są poza nim w ramach cennika oferty specjalnej. Dokładnie tak samo jest w przypadku pozostałych platform sprzedażowych.
Zalety współpracy z InPost
Firma InPost działa na rynku ponad 20 lat i przez cały ten czas gwarantuje najwyższą jakość usług. Swoją ofertę kieruje zarówno dla małych, jak i średnich oraz dużych firm. Każdy klient korzystający z abonamentu dla firm liczyć może na dedykowaną opiekę posprzedażową. Takie rozwiązanie sprawia, że przedsiębiorca może czuć się jeszcze bezpieczniej, realizując przesyłki. Nie bez znaczenia jest także fakt, że aż 95% zamówień trafia ze sklepu do klienta już następnego dnia po wysłaniu. Nie da się ukryć, że bezpośrednio wpływa to na wzrost zadowolenia klientów sklepu, a to jeden z głównych czynników wpływających na sukces w tej branży.
Źródło: Artykuł sponsorowany
25 komentarzy
Inpost zdecydowanie zdominował rynek
No może nie tak jak poczta, ale robi świetną robotę!
Zawsze jestem zadowolona z ich usług
Cieszę się, że jesteś zadowolona z usług InPost! To firma, która stale inwestuje w rozwój i ulepszanie swoich usług. Wielu przedsiębiorców docenia ich automatyczne paczkomaty, które ułatwiają zarówno wysyłanie, jak i odbieranie przesyłek. ????
Fajny przewodnik. Napisany bardzo praktycznie. Zdecydowanie każdy z nas powinien zrozumieć, o co chodzi.
Dzięki za pozytywne słowa o przewodniku! Staram się, aby treści były jak najbardziej praktyczne i zrozumiałe dla każdego. Pamiętaj, że w biznesie ważne jest nie tylko gromadzenie wiedzy, ale przede wszystkim jej praktyczne zastosowanie. ????
Ciekawe
Dzięki 😀
ale ładne zdjęcie
😀
kto pytał? 😉
Każdy kto wyszukał ten wpis w Google 😀
Fajny pomysł! Brawo inpost
😀
Jako firmy warto mieć taki abonament
😀
Nigdy mnie jeszcze infpost nie zawiódł mam nadzieję że tak zostanie
Trzymam kciuki 😀
Jest znacznie taniej niż w sytuacji, w której samodzielnie wykupuje się daną paczkę. Prawda jest taka, ze obecnie większość osób wybiera paczkomat niż kuriera – jest to znacznie wygodniejsze bo samodzielnie możemy dostosować moment odbioru paczki.
Nie musimy czekać w domu na kuriera, który bardzo często przyjedzie w godzinach pracy.
Dokładnie!
Bardzo pomocny jest ten przewodnik.
Dzięki!
Najlepsza firma kurierska
Popieram 😀
Witam, czy ma ktoś pomysł jaką branżą warto się zainteresować aby stworzyć jakiś dochodowy biznes? mam dostępne 300tys pln na inwestycję, biznes nie musi być w polsce, mogę lecieć i na drugi koniec świata go robić, jestem młody i nic mnie nie trzyma w kraju