Prowadzisz firmę? Sprawdź program partnerski Verseo!
Chcesz zarabiać więcej? Nic trudnego! Polecaj usługi innych firm w ramach programów partnerskich lub programów afiliacyjnych! Dzisiaj przyjrzymy się jednemu z nich – programie partnerskim Verseo 500 + dla firm. Okazuje się, że 500+ nie jest zarezerwowane tylko dla rodziców. 🙂
Program partnerski – komu to się opłaca?
Programy partnerskie zazwyczaj są zbudowane w sposób, który opłaca się polecającym i – naturalnie rzecz biorąc – polecanej firmie. Polecający, w zamian za % sprzedaży, konkretną kwotę, czy inne korzyści, poleca usługi czy produkty danej firmy, a rzeczona zyskuje kolejnego klienta. Co jednak z korzyścią dla osoby, która akurat z polecenia korzysta? Okazuje się ona w jakiś sposób poszkodowana bo zyskuje produkt czy usługę, ale nic “ponad” to, co otrzymują i inne osoby, które trafiły z innych kanałów reklamowych pod skrzydła tej firmy.
Wychodzi często na to, że ktoś nam poleca jakąś firmę, my płacimy za jej usługi, a ona płaci osobie, która nas poleciła – pośrednio zatem sami płacimy za to polecenie. To absurd.
Verseo to dostrzegło i stworzyło program partnerski, w którym zyskuje każda strona polecenia. Jeżeli polecenie okaże się skuteczne – czyli skończy się podpisaniem umowy – wówczas:
- klient, który podpisał umowę otrzymuje 10% rabatu na prowadzenie kampanii,
- polecany otrzymuje 500 złotych,
- Verseo zyskuje nowego klienta.
Wszyscy wygrywają – a jednocześnie trudno wyobrazić sobie bardziej czytelny obraz sytuacji. Więcej na temat dowiecie się na stronie programu partnerskiego Verseo.
Jeżeli zatem ktoś zapyta Cię o rekomendacje związane z marketingiem w internecie, pomysł odesłania ich do Verseo jest całkiem sensowny!
Dlaczego warto polecić Verseo kiedy ktoś pyta o rekomendację?
Verseo to nasz polski rodzynek na rynku agencji marketingu online. W 7 lat stała się jedną z największych tego typu firm, nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Jako pierwsi w Polsce stworzyli platformę, która na bazie uczenia maszynowego i pod kątem wybranych strategii, optymalizuje kampanie Google Ads ich klientów. Architektura i kontrola kampanii należą do człowieka, natomiast to system podejmuje taktyczne decyzje w oparciu o duże zbiory danych (np. kupujących, ale też ruchu historycznego).
Automatyzując wiele spraw – jak np. komunikację między działami, podpisywanie umów z klientami czy zarządzanie ścieżką klienta w swoim CRMie, zachowali “butikowy” charakter budowania relacji na linii firma – klient. Masz zatem pewność, że wysoka jakość obsługi i poświęcanie Ci czasu będzie równoległe do osiągania przez kampanię satysfakcjonujących wyników.
Oczywiście jeżeli nie jesteś klientem Verseo (o co zresztą coraz trudniej bo mają już 3000 klientów!), to możesz czuć się dziwnie polecając ich usługi nie wiedząc jednocześnie czy faktycznie są skuteczni. Polecamy zatem, byś chociaż odnalazł ich na socialach, pobrał ich poradniki ze strony czy zwyczajnie śledził – o ile poruszasz się w obszarach biznesu czy reklamy – wówczas warto!
Źródło: Artykuł partnerski
8 komentarzy
Brzmi zachęcająco 😛
Super!
Bardzo ciekawa sprawa, a pomc w sprzedaży to myślę ze jeden z lepszych wartiantów dorabiania obecnie
Rekomendacje i polecenia działają w marketingu najlepiej i stawki rzędu 50 zł za lead nie są w stanie tego przebić
Sprawdzę 🙂
Automatyzacja procesów faktycznie usprawnia mocno pracę, ale przy wi większych zespołach, w mniejszych chyba nie ma sensu bo koszty są spore a przeszkody niewielki
Bezpośredniość jest teraz w cenie
Interesujące rozwiązanie. Zdecydowanie warto ciągle rozwijać swoją firmę