Ready_™ – praca zdalna nie musi być dłużej utrapieniem
Ze względu na okoliczności zewnętrzne w ostatnim czasie wielu pracowników biurowych zostało zmuszonych do pracy zdalnej. Niestety taki format okazał się znacznie mniej efektywny, niż praca stacjonarna. Z rozwiązaniem tego problemu przychodzi nowatorski system Ready_™, który doskonale odpowiada potrzebom osób pracujących w trybie home office, ale i znacząco optymalizuje prace w biurze. Rejestracja jest prosta, zajmuje niewiele czasu i wystarczy wejść na stronę i uruchomić system.
Rejestracja i pierwsze kroki
Aby uruchomić platformę, na samym początku należy zadecydować o opcjach systemowych, które będą dostępne dla użytkowników. Opcja Ready_™ User jest domyślna dla każdego użytkownika, a jej koszt wynosi 20 złotych / miesiąc.
Pozostałe trzy są opcjonalne i dodatkowo płatne – 10 złotych za każdą.
Poniżej ukaże się dziesięć aplikacji: Projekty, Urlopy, Faktury zakupu, Umowy, CRM, Delegacje, Płatności, Intranet, Wnioski oraz Czas Pracy. Pakiet można skonstruować zaznaczając dowolne z nich. Jeżeli nie wybierze się żadnej dodatkowo płatnej opcji, do użytkownika zostanie przypisany zwykły pakiet z podstawowymi narzędziami, w skład których wchodzą: dziennik korespondencji, dokumenty, baza klientów, obsługa spraw oraz ogólne funkcje, będące podstawą pozwalającą na obsługę dokumentów elektronicznie.
Po wybraniu potrzebnych modułów przychodzi czas na uzupełnienie formularza. Wystarczy podać numer NIP, adres email, numer telefonu (opcjonalnie), liczbę użytkowników, którzy będą korzystać z platformy oraz nazwę środowiska(na przykład nazwa firmy), na którym będą pracować. Po wprowadzeniu niezbędnych informacji na dole pojawi się łączny koszt pakietu dla wszystkich pracowników firmy, korzystających z systemu. Przez pierwsze 14 dni dostęp do platformy będzie darmowy.
Ready_™ po zalogowaniu
Po zalogowaniu na ekranie automatycznie pojawia się okno powiadomień przypominające o nieprzeczytanych wiadomościach zalegających w skrzynce.
Na pulpicie widnieją ikony będące odnośnikami do poszczególnych aplikacji biznesowych – m.in.: poczty mailowej, płatności lub Intranetu. Można je dowolnie edytować i usuwać.
W pierwszej kolejności uwagę zwraca lista obecności, dzięki której można w łatwy sposób „odbić kartę” – wystarczy o odpowiedniej godzinie zarejestrować swoją obecność. Dodatkowym atutem jest możliwość zaznaczenia, czy pracuje się stacjonarnie w biurze, czy z domu. Istnieje też dodatkowa opcja, którą można zaznaczyć w przypadku pobytu na delegacji lub zaewidencjonować urlop
Po lewej stronie ekranu znajduje się systemowa lista odnośników do poszczególnych działów aplikacji.
Tam też mamy dostęp do wyszukiwania kontekstowego pod grafiką lupy. Zamiast przeglądania wszystkich folderów po kolei, wystarczy wyszukać interesujące nas wyrazy. Po wpisaniu danego słowa kluczowego uzyskamy odnośniki do spraw (folderów), aplikacji, dokumentów, umów oraz innych spraw zawierających tę frazę.
Pasek szybkiego dostępu w Ready_™
W prawym górnym rogu ekranu znajduje się menu z dostępem do podręcznych akcesoriów. Nie trzeba uruchamiać oddzielnych aplikacji czy folderów, ponieważ najważniejsze funkcje są skupione w jednym miejscu. W skład paska zadań wchodzą:
- Profil – w tym miejscu znajdują się dane indywidualne dla każdego użytkownika, takie jak nazwisko, czy nazwa zajmowanego stanowiska. W każdej chwili istnieje możliwość edycji i uaktualnienia informacji na profilu, w tym określenie źródeł otrzymywanych powiadomień – można zrezygnować ze wszystkich, pozostawić je włączone lub wybrać kilka, na których najbardziej nam zależy.
- Powiadomienia – na ekranie automatycznie pojawiają się powiadomienia o najnowszych zadaniach i sprawach. Ikona powiadomień widnieje przez cały czas na pulpicie, a znacznik z liczbą informuje o ilości powiadomień.
- Plan dnia to połączenie kalendarza i interaktywnego planera. W tym miejscu można dodawać zadania na poszczególne dni i oznaczać je jako wykonane.
- Komunikator zapewnia szybką i sprawną komunikację z innymi członkami zespołu. Posiada funkcjonalność przesyłania linków do dokumentów oraz umożliwia tworzenie czatów grupowych.
- Centrum pozwala skorzystanie ze skrótów, przenoszących nas w dany dokument lub do określonego klienta. W tym miejscu znajduje się również dostęp do poszczególnych grup oraz działów firmy. Ponadto można tam znaleźć ostatnio zamknięte katalogi.
Z pomocą powyższych narzędzi nawigacji nauka obsługi platformy nie zajmie dużo czasu. Dzięki swojej wszechstronności Ready_™ opowiada potrzebom osób na różnych stanowiskach. Klienci zauważą różnicę, gdy w firmie pojawią się narzędzia pracy grupowej i współdzielenia dokumentów pomiędzy pracownikami, dzięki czemu uda się zaoszczędzić czas i uniknąć wielu nieporozumień. Możliwość skorzystania z darmowej wersji testowej umożliwia odkrycie pełnego wachlarza rozmaitych funkcji. Jeszcze przed upływem dwóch tygodni na konto zostanie wysłany e-mail z przypomnieniem o zbliżającym się terminie, po którym trzeba będzie dokonać rezygnacji lub przedłużenia dostępu do platformy.
Źródło: Artykuł partnerski
33 komentarze
[…] Przeczytaj więcej o Ready_™ […]
O kurcze, robi wrażenie. Myślałem że takie rzeczy to trzeba samemu ogarniać albo jakieś excele wypisywać a tu wychodzi że można mieć cały system od tego
Można i to za niewielką cenę 😀 Udogodniań jest dużo więcej. Najlepiej sprawdzić samemu 🙂
Świetne!
😀
Widać, że rozbudowane narzędzie, może być ciekawe
I takie właśnie jest 🙂
Świetny pomysł na apkę i świetnie rozwiązany
Też tak uważam, po 2 dniach wszystko jest już intuicyjne
Genialne narzędzie do pracy w czasach pandemi i popandemicznych
Dokładnie, mamy szczególnie dobry okres na rynku
Wygląda obiecująco, oby nie zepsuli tego cenami 🙂
Na ten moment są bardzo atrakcyjne, co będzie w przyszłości to nie wiadomo, ale na pewno Ready wie co robi 😀
Świetnie zaprezentowane, dobrą robotę robią te screeny
Dzięki 😀
Wygląa obiecująco, z doświaczenia wiem że człowiek musi się w taki system po prostu wdrożyć żeby zostać częścią ekosystemu a wetedy faktycznie cała praca będzie łatwiejsza i bardziej praktyczna
Zgadzam się. Kilka / kilkanaście godzin pracy z Ready i wszystko jest jasne 😀
Super wpis
Dzięki 😀
Najtrudniejsze jest załapanie obsługi takich aplikacji
W przypadku Ready nie jest to więcej niż kilkanaście godzin, żeby płynnie poruszać się po wszystkich dostępnych rozszerzeniach 😀
Super prezentacja, wszystko czytelnie wyjaśnione!
Dzięki 😀
Wygląda na pomocną rzecz
I tak jest! 😀
Świetne narzędzie, musi tylko trafić w dobre ręce
Zgadzam się 😀
[…] Przeczytaj więcej o Ready_™ […]
Właśnie czegoś takiego szukałem, dzięki!
W naszej firmie jakiś czas temu wprowaadziliśmy wiele takich udogodnień:
archiwizacja dokumentów
elektroniczny obieg dokumentów
jak również elektroniczną wymianę danych
Super 😉
mocny temat
Dzięki 😀